fredag 2 april 2010

Glad påsk!




Och jag fortsätter att ha det riktigt gott, trötthet & smärta håller sig på mattan med sprutor & tabletter. Idag har min fina Pappa varit här (fika) , följt av Världens Bästa Familjen L (supergod påsklax!) och i morgon kommer mina fina, omtänksamma Svärisar. Ja, och och så Påskharen om man har varit snäll, förstås!

För min del hoppas jag på JANSSONS! (Och helst god sill & lax) Håll tummarna för mig! Annars fortsätter verkligen livet att le mot mig! Och ÄNTLIGEN har jag träffat de där människorna som jag TRODDE skulle jobba i cancervården! Det är visst här på Ersta de jobbar, nästan allihop. Några av dem finns utspridda längs vägen - det vet jag. Latifa, Emma, Hanna, Ali, Kajsa & Emma (igen) Underbara, otänksamma, empatiska människor - TACK!

Återigen kan jag inte ladda över några egna bilder, det känns så trist när det är så vackert, så jag lånar några av Stockholms Stad och någon Blogg. Hoppas det är okej - det är ju bara för att de är så bra! Det blir inget vidare, eftersom jag är trött och datorn bråkar, men så här vackert är det!
STÖRSTA KRAMEN PÅ DIG NU MIN VACKRASTE VÄN! JAG ÄR GALET TRÖTT OCH LÄNGTAR MIG PRICKIG EFTER ATT FÅ GÅ OCH SOVA! GOD NATT & GLAD PÅSK!

23 kommentarer:

  1. Största kramen tillbaka, käraste du! Jag tror att du får både Janssons, sill och lax. Och Ersta verkar verkligen vara ett bra ställe. Vila nu, du finaste av fina.
    Puss och kram
    Busan

    SvaraRadera
  2. Låter härligt, jag blir så glad att höra att du
    har det bra. Glad påsk till dig, tack för att du är en sådan glädjespridare:):)
    kram kram
    Kattis

    SvaraRadera
  3. Fina Lilla H.Stor påskhälsning till dig, allra bästa fina Goa Lilla H.Hoppas den goda påskmaten skall smaka.
    Stor kram till dig och sov gott.Lillemor.

    SvaraRadera
  4. Jag blir så glad för din skull, för att du får den här tiden. Sedan kan man ju inte ge upp hoppet om att ett underbart tillfrisknade väntar runt hörnet, även om att leva här och nu fullt ut också är en gåva.

    Hoppas att du får en underbar morgondag!
    /Anna

    SvaraRadera
  5. Vackraste lilla H
    önskar dej den bästa av alla Påskar !!!
    smärtfri & utvilad...

    Själv ser jag fram emot imorgon
    EN NY DAG - ETT OSKRIVET BLAD <3

    en massa styrkekramar

    SvaraRadera
  6. Vill bara tala om för dej att du får mej att känna mej tacksam, älskad, lycklig och framförallt stanna upp o tänka på mia närmaste. Du är fantastisk!!! Kram Lotta

    SvaraRadera
  7. KRAM!!! Du e så himla stark forstätt så!!! Jag följer din blogg fast vi inte känner varandra.Du är fanstastisk./Lotta

    SvaraRadera
  8. Glad påsk världens bästa storasyster :D

    SvaraRadera
  9. GLAD och smärtfri PÅSK fina underbara du!! Sänder över lite, eller mycket "cyber" Jansson!
    <3 <3 <3
    Massor av kramar till dig och familjen.

    /
    Fia

    SvaraRadera
  10. Önskar dig en riktigt Glad Påsk med massor av gott att äta!
    Din blogg är helt fantastisk att läsa och jag vill bara säga: kämpa på, du är otrolig!
    Din vän som du inte känner!
    Katarina

    SvaraRadera
  11. En stor påskkram från en bloggläsare som beundrar dig för ditt glada och positiva sätt! Hoppas du får en riktigt bra påsk med de dina!! /Annika

    SvaraRadera
  12. Så härligt och glädjande att höra att du har det så bra! Du kan verkligen hitta guldkornen i tillvaron! Skönt också att underbar personal finns hos dej, det är du värd! Och självklart kommer väl påskharen skuttande till dej idag!
    Hoppas att du har fått sova gott och ha en underbar påskafton!
    Kramar Anna

    SvaraRadera
  13. Önskar dig en smärtfri och fin påsk och tack för din fina blogg =)

    SvaraRadera
  14. Tack för dina fina generösa Påskhälsningar!
    Hoppas påsken fortsätter med Allt Gott som
    tänkas kan för din del.
    Påskkramar
    Titti

    SvaraRadera
  15. Nu skiner solen och jag hoppas att den fokuserar alldeles särskilt där du är Lilla H.
    Jag önskar dig en fantastisk påsk omgiven av dina nära och kära (och att du får all den mat du längtar efter).

    Kram, Johanna- en bloggläsare

    SvaraRadera
  16. Fantastisk påsk önskar jag dig, du fina lilla H. Följer dig, trots att vi inte känner varandra, beundrar din livsglädje och din positivitet mitt i allt det svåra och tunga.

    Lev här och just nu det kan du verkligen!

    Ta hand om dig.

    Många kärleksfulla kramar Tuija

    SvaraRadera
  17. Vad underbart att höra att du nu har en rad härliga människor som hjälp.

    Mysigt med kärleksfulla besök. Jättefina bilder, som du har valt ut! :)

    Här har vi firat 40årig make med bullar och barnsång på sängen och tårta, partylekar och barnskratt. Glad och tacksam är jag idag över min familj.

    Hoppas att du får sova gott och den underbaraste fortsättning av påskhelger önskar jag dig.

    Kram, kram och massor till! :)

    SvaraRadera
  18. Det är så härligt att läsa dina uppdateringar! Hoppas att din påskafton varit riktigt bra och mysig på alla sätt och vis. Många kramar till dig från mig!

    SvaraRadera
  19. Tack för att du får mig att uppskatta livet varje dag, är inte alltid så lätt att komma ihåg att stanna upp i vardagen. Hoppas du har en fortsatt fin påsk med god mat och goda vänner o familj.
    Kram Caroline

    SvaraRadera
  20. Glad påsk från Nacka.
    Mina tankar är hos dig denna påsk.

    :-)

    SvaraRadera
  21. Tänker på dig och hoppas du haft en fin och lugn påsk! Många varma kramar Elin A

    SvaraRadera
  22. Hoppas du haft en bra påsk!
    Härligt att läsa att dina inspirerande och positiva inlägg.

    SvaraRadera