fredag 5 februari 2010

Förbättrad utsikt


Här ligger jag och drogslumrar, och in kommer fina Henrik, söta Annas man! Och titta vilken fin utsikt jag fick av dem!

Gladast av allt blev jag ändå av att Anna mår bättre och åker hem idag! Underbara nyheter som får tårarna att rinna igen. Tack för att du tog dig tid, Henrik! Det betydde jättemycket för mig! Nu ska jag sova den lycklige & drogades sömn tills mina killar dyker upp!

Tusen, tusen tack för all er omsorg, ni underbara, underbara människor!

14 kommentarer:

  1. Lilla H. Du och Anna och era älskade familjer kan verkligen stråla ikapp med alla himlens stjärnor!

    Du och killarna kommer att få världens bästa fredagsmys. Inte spelar det någon roll egentligen var ni är, så länge ni får vara tillsammans.

    Även du får en Buskram, med en jättedos mod, styrka hopp och kärlek.

    SvaraRadera
  2. Jätte tråkigt att du får tillbringa helgen på sjukhus men forhoppningsvis så åker du därifrån utan smärtor. Härligt att höra att Anna får komma hem och underbart av dom att titta in till dig med blommor. Du får drömma dig bort och tänka att du ligger på ett hotell.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Underbara du. Självklart är fredagsmys med ickevärkande mamma bättre, även om den kommer i en uppkopplad variant på sjukhuset.

    Vad glad jag blev av din nya utsikt. :) och glad för nyheterna om Anna.

    Sug i dig all sjukhus-omsorg i form av dropp och snälla läkare som du kan nå, så du snart är hemma igen.

    *kram*

    SvaraRadera
  4. Hoppas ni får en toppenkväll tillsammans, även om det inte är hemma.

    Full av beundran över Henriks omtanke om dej.
    Den är i klass med din omtanke om både Anna, hennes familj och andra medmänniskor.
    Såå skönt att höra att Anna ska få komma hem.

    Kramkram Titti

    SvaraRadera
  5. Fina LILLA H.Vad omtänksamt, och utsikten blev genast bättre med dom fina blommorna.
    Önskar dig en bra fredag med mycket mys med familjen.
    Många varma kramar med styrka, hopp kärlek.
    Kram Lillemor.

    SvaraRadera
  6. Hej! jag är "ny" på bloggen. vilken fantastisk inställning du har och vilken styrka. hoppas du kan njuta av denna härliga fredagen så mycket det bara går!

    SvaraRadera
  7. Hej kusin!
    Bra att du använder sjukhuset till det det är till för - att ta bort smärtan! Sen kan du åka hem och låtsas att du dricker champagne hela dagarna. Ha en underbar helg och hälsa killarna!
    Lilla P

    SvaraRadera
  8. Hej!
    Hittade hit genom George Schottle som tipsat om din blogg. Har nu stäckläst och jag vill meddela att jag tror på dig, er! Håller tummarna för att du får komma hem till dina killar snart. Hoppas ni har haft fint fredagsmys!
    Mamma A

    SvaraRadera
  9. Kram, kram, kram. Du fick nog en super bra myskväll med dina grabbar :)
    Tack du med uppdateringen av Anna :)
    Allt gott till Dig.
    Elin

    SvaraRadera
  10. Tänker på dig och hoppas att ni fick en fin kväll du och dina killar.
    Jag följer Annas blogg också och tänkte ändå på det - att ni verkar ha samma utsikt. Större än så är inte världen! Underbart att hon får komma hem. Hoppas du snart får det också - och smärtfri den här gången!
    Jag är glad att du & Anna har träffats via hennes fantastiska man. Stor kram från Karin

    SvaraRadera
  11. Tänker på dig massor!!! Jag hoppas att ni kunde ha lite fredagsmysigt även där du nu är. Och jag håller alla tummar för att du ska slippa att ha ont och såklart för att du snart ska få åka hem igen!! Massor med hoppfulla tankar och varma kramar,
    Matilda

    SvaraRadera
  12. Tänker på dig och familjen!
    Klart ni ska få en mysig helg även om det inte blir precis som ni tänkt från början!
    Det bestämmer vi - Trevlig härlig underbar helg!!!
    Hoppas du är piggare idag och så blir det bara bättre o bättre nu!!!

    Styrka Kärlek Hopp & Mod till er
    Kramen Jenny salomon

    SvaraRadera
  13. Hellen från Fjällen6 februari 2010 kl. 14:50

    En stor kram till dig du fina underbra.
    Tack för senast, tänker på dig och familjen.
    Kram

    SvaraRadera
  14. Som jag påstår, du är ett föredöme och en hjälte, försök förstå att jag verkligen menar mitt påstående. Det är inte bara tomma ord för jag menar verkligen det!
    Jag hoppas att du får chansen till samma mirakel som jag fick, lite mer tid, lite mer av lycka,lite mer av den underbara normalitetens värld! Dina ord är fantastiska för mig och för resten av världen

    George med liemannen...

    SvaraRadera