måndag 15 mars 2010

EN HJÄLPSAM HAND

Alf, som är en släkting och god vän till mig & min familj, vill precis som Pia B kunna hjälpa till i den ohjälpbara situation jag och min familj befinner mig. Han har hittat en kompletterande väg till Pia B. Jag vill understryka att ingen av dessa insamlingar har startats av mig, utan av våra snälla, kärleksfulla närstående.

Hur som helst: klicka här för att komma till Alfs sida

och här för att komma till Pia B.

Och som alltid: Kärlek till er för allt ert underbara stöd! För alla vackra ord, för alla berättelser om hur era liv har blivit rikare! Det gör ALL SKILLNAD I VÄRLDEN ska ni veta!

Idag kanske jag ska flyttas, för rent kirurgiskt är jag färdigbehandlad. Så nu måste vi bara hitta någonstans där jag passar in, multisjuk som jag är...

8 kommentarer:

  1. Vilket bra initiativ! Jag har hoppats på att någon skulle starta en sådan insamling men eftersom vi inte känner varandra så känns det helt fel om jag själv skulle göra något dyl.

    Jag hoppas att du kommer till ett toppenställe där du får prima vård. Jag tänker på dig, du fina lilla H!

    Kram från Jele

    SvaraRadera
  2. Ja tänk att man alltid ska hitta någonstans där man passar in oavsett var man befinner sig.

    Tänker på dig. Kramar om!

    SvaraRadera
  3. Hejsan!!
    Tittar in till dig idag för att lämna en måndagskram. Hoppas att du mår någolunda bra idag. Ja egentligen skulle önaka att du mådde SKITBRA!!!!!
    Jag har uppmärktsammat Pias insamling för ett tag sedan och lämnar ett litet bidrag.
    Kram Agnetha
    http://agnetha52.blogspot.com/

    SvaraRadera
  4. Vilket fint initiativ, vilka underbara vänner du har Lilla H.

    Hoppas du får en fin plats med omsorg som passar just dig, just nu.

    Stor, stor kram.

    SvaraRadera
  5. Här kommer ännu en måndagskram. Hoppas dom hittar bästa platsen åt dig. Det är du värd!
    Kram Busan

    SvaraRadera
  6. Fina lilla H.Hoppas det allra bästa för dig, med omsorg och omtanke.
    Tänker på dig kram Lillemor.

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Tack för att du öppnade mina ögon för allt vad den här dagen har att ge. Ramlade in här från coolstuff av någon anledning. Antagligen var det meningen att jag skulle få ta en liten del av din underbara energi.
    Allt gott till dig.
    Hälsar
    Cecilia

    SvaraRadera
  8. Du Fina Lilla H ♥
    är värd att få den BÄSTA
    av platser, önskar att det blir så.

    Du sprider din kärlek till
    familj, släkt, vänner och
    alla oss bloggläsare/forumsystrar.
    Det blir som ringar på vattnet.

    ♥Kärlek♥Omtanke♥Böner♥Värme♥
    Kram Titti

    SvaraRadera