söndag 14 mars 2010

Just nu vill jag leva!



Jag har sovit riktigt gott för första gången på säkert tre månader. Min nya smärtlindrings-nässprej kanske faktiskt funkar! Hur som helst sov jag med bara två avbrott för påfyllning - ända till klockan 8.30! Sedan har jag kunnat gå utan stöd och det ger en underbar känsla av oberoende, ska ni veta! Och det var ju sån tur att det var just idag, för idag kommer Underbara H & M och hälsar på, och då vet jag ju att jag blir piggare. bara av att träffa dem! Så det här blir en braaaaaaaa dag.

14 kommentarer:

  1. Låter härligt vännen...Hoppas ni får en trevlig och mysig stund idag...Hälsa M&H...kram kram

    SvaraRadera
  2. Önskar dig alla bra dagar. Du strålar ikapp med vårsolen och massor med kärleksmarinad flödar över även i våra liv. Jag suger åt mig och marinerar vidare i min familj.

    Tack
    /Helene

    SvaraRadera
  3. Härligt, härligt. Det är fantastiskt och lycka till med ditt besök. Man blir styrkt av att läsa din blogg.

    SvaraRadera
  4. Jag läser dina ord och fylls med glädje för din skull!!
    Sänder dig en kram
    //Agnetha
    http://agnetha52.blogspot.com/

    SvaraRadera
  5. ♥ Starka Fina Varma Lilla H ♥
    Härligt att du har fått sova gott,
    det betyder mycket. Hoppas att
    det fortsätter så.
    Nu är väl dina killar hemma igen.
    Ni har säkert haft det toppen.
    Energi påfyllning för dej !!

    Varma Kramar
    Titti ♥

    SvaraRadera
  6. Du är så värd att få sova och må så bra som du bara kan. Ta hand om dig.

    SvaraRadera
  7. Goa varma kramar till dig min vän.
    Är själv inneliggande på SöS sen en vecka så jag har inte kunnat hålla mig uppdaterad förrän nu.
    Fortsätt att skina som den glädjespridare du är.
    <3 Elin

    SvaraRadera
  8. Det låter som en härlig dag! Sömn gör mycket gott. Ta hand om dig och fortsätt fylla på och sprida kärlek! Kram /mollya

    SvaraRadera
  9. Fina Lilla H.Vad glädjande att du har sovit gott.Du är värd allt gott så som du sprider kärlek.Önskar dig fortsatta bra dagar.
    Varma tankar och kram Lillemor.

    SvaraRadera
  10. Underbara lilla H! Jag läser här varje dag. Kollar om du skrivit något, men kommenterar inte. Vet inte riktigt vad jag ska skriva.
    Kram och all styrka, kämpa på!! Du finns i mina tankar...

    SvaraRadera
  11. Underbart att du fått sova gott och kan njuta av mysigt besök.

    Önskar dig ytterligare en bra natt med goda kärleksfulla drömma.

    *kram, kram*

    SvaraRadera
  12. Hoppas du hade en bra dag igår med ditt besök och att du sovit lika bra inatt.
    Tänker på dig! Många varma kramar Elin A

    SvaraRadera
  13. Åh vad härligt att läsa att du kunnat sova bra! Hoppas att dagen blev riktigt bra igår... och även en bra dag idag också! :-)

    Massor av kramar från Linda

    SvaraRadera