måndag 8 mars 2010

Envis, mer envis, Lilla H



Idag har Älskade M & jag tagit en promenad runt SÖS med mig i rullstol - så himla skönt att få kopplas fri från alla slangar, dränage, syregas & dropp av alla de tusen sorter jag har dragit nytta! Så galet, tokigt, underbart skönt!

Tack för i dag! Tack, tack, tack!

I morgon är det en ny dag & i bästa fall följer utvecklingen sitt mönster,dvs då börjar det likna framsteg, i stället för för tröttsteg!

Jag hoppas & håller tummarna för att detta inte gäller dig, min vackra,friska vän...
vi hörs i morgon ~ ett mess, ett mejl, ett samtal, kanske..?

Min största, varma kram till dig!

20 kommentarer:

  1. Vad härligt med en promenad! Hoppas solen sken härligt hos er också!! :-) Äntligen börjar man kunna känna att våren är på väg!

    Och min största varmaste kram vill jag ge till dig också!! *kraaaaam*

    SvaraRadera
  2. We are also beginning to feel Spring here, in the light! No flowers or green buds yet, but sunshine and blue skies and the hopefulness that these things bring. How wonderful that you are enjoying this day, stubborn Little H! You are so brave and resilient and such an inspiration to me.
    All my love,
    Rami

    SvaraRadera
  3. Underbart att höra ifrån dig och härligt med en stärkande promenad. Hoppas du snart får komma hem till din fantasiska familj. Varma styrkekramar och sov gott min vän.
    //Cristina

    SvaraRadera
  4. Det är du som ska ha den varmaste, underbaraste kramen! Den är du värd!
    KRAM!
    Susanne

    SvaraRadera
  5. Jag följer dig och sänder massor med tankar!
    Fyll energiförrådet med kärlek och sol!

    SvaraRadera
  6. Fina, Fina Lilla H ♥
    Sååå härligt att höra att du varit på en promenad.
    Nu ser vi fram emot framsteg.
    Största Varmaste Kramen
    till Dej & Din Familj♥
    Titti

    SvaraRadera
  7. Vad härligt att du fått njuta av vårsol idag. Åh, vad det glädjer mig!! :)

    Håller med, hoppas innerligt att morgondagen uppfyller dagens trend.

    Stor, stor kram till dig lilla H och din familj!

    Sov sött.

    kram, kram

    SvaraRadera
  8. Fina Lilla H,vad härligt att kunna röra sig utan alla grejer.Så skönt att solen och ljuset åter är här.
    Massor med varma och hoppfulla styrkekramar till dig.
    Lillemor.

    SvaraRadera
  9. Heja, heja Lilla H! Skönt att få en tur men din älskling!

    Kram från Jele

    SvaraRadera
  10. Stor solig kram som luktar vår och vinter-borttagningsmedel.
    En liten nick och en beundrande blick till dig.
    George

    SvaraRadera
  11. En ännu större kram till dej!
    Lycka är vårsolen! Kram Anna

    SvaraRadera
  12. Heja H! Mera sol och vårvindar till dig - du är ju helt sanslöst cool! Tänker på dig och önskar dig allt gott. /Magdalena

    SvaraRadera
  13. Solens värmande strålar kan göra underverk för både kropp och själ.
    Stärkande kramar Okki

    SvaraRadera
  14. Många hälsningar från en beundare som önskar dej lycka till med ditt tillfrisknande!
    Ge inte upp!
    Kramar, m

    SvaraRadera
  15. Håller tummarna för att du får en varm, skön, solig och kärleksfull dag om några timmar. Varma tankar. /Susanne (en okänd bloggläsare)

    SvaraRadera
  16. tar all din värk, illamående, och smärta idag, ger dig en venlig dag, så som den var för drygt ett år sedan, minns du?

    SvaraRadera
  17. Du är fantastisk som ser glädjen i det lilla, det stärker dig.

    SvaraRadera
  18. Du inspirerar mig - tack för att du finns!

    Maria K

    SvaraRadera
  19. Hejsan!!
    Jag läser ditt inlägg och glädjs med dig. Hoppas att denna dag blir lika bra för dig.
    Kram till dig!!!!

    SvaraRadera
  20. Åh. Du är så stark. God morgon och hoppas att du fått vakna med solen strålande genom fönstret.

    SvaraRadera