tisdag 2 mars 2010

HJÄLP!!!

"I min frustration och ilska över denna hemska sjukdom som drar fram har jag startat en insamling för Lilla H - pengarna går till cancerforskningen! Hjälp till med några kronor så att vi en gång för all kan utplåna dessa monster!

Se sida:
http://www.cancerfonden.se/sv/Stod-oss/Insamlingar/?collection=2239 "

Hälsningar från Pia B


En av mina fina vänner, som dessutom är mycket driftig, organisatorisk & duktig på att få saker att hända har skapat ett sätt för alla er som skriver att ni vill göra något för mig & min familj, hjälpa till men inte vet hur. Klicka på länken ovan och följ instruktionerna, bättre hjälp än så kan jag inte få! Mer kärlek än så kan du inte ge! Tack Pia! Tack alla andra underbara vänner! Ni rockar!

26 kommentarer:

  1. Jag har lämnat ett bidrag men jag önskar att jag kunde göra mer. Jag lider med dig och din familj. Vi kan nog aldrig riktigt förstå vad ni går igenom.
    Men hoppet är det sista som överger människan så jag håller krampaktigt tummarna för dig.
    Sköt om dig.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilket ypperligt initiativ! :)

    SvaraRadera
  3. Jag har också lämnat ett bidag i Lilla H insamling. Många bäckar små hoppas jag nu blir till en STOR Å.
    Men jag önskade att jag hade en trollstav istället. Hockus pockus ...
    Kram Agnetha Andersson

    SvaraRadera
  4. Underbara vänner är guld värd.

    Kram Okki

    SvaraRadera
  5. Ett bidrag från mig har satts in.
    Jag har sträckläst din blogg inatt. Från början till slut. Du verkar vara en helt fantastisk människa rakt igenom. All min styrka och kraft och värme. Och. Inte att förglömma. Heja dig!
    //Ellen från Fräsigt-bloggen
    p.s. Jag har också lämnat ett bidrag och länkat hit från vår blogg så att det kanske kommer in en slant till.

    SvaraRadera
  6. så bra initiativ, tack!! gör att känslan av maktlöshet för en kort stund minskas något.

    är så ledsen att vi inte kunde hälsa på i fredags, hoppas att vi får möjlighet till det snart <3

    all kärlek och kraft, starka, vackra och inspirerande kusin <3
    Annika

    SvaraRadera
  7. Så småningom kanske där kommer att finnas bättre bot.

    Många kramar till dig.

    SvaraRadera
  8. Bra initiativ! Jag har skänkt en slant och ska sprida adressen vidare så det kommer fler slantar... Som sagt, många bäckar små... Kram Anna S

    SvaraRadera
  9. Fan, jag vet inte ens vad jag ska skriva... det är för jävligt, det är det.

    Men du är stark, och din styrka får nå´t gott med sig. Vi får upp ögonen. Tack.

    SvaraRadera
  10. Självklart är jag med på insamlingen och lika självklart har jag lagt en länk i min blogg. Känns ändå futtigt att inte kunna göra mera. Fast jag kan åtminstone fortsätta marinera. Eller hur! Marinera dig i tro, hopp och kärlek men också alla andra som behöver det.
    Supervarma kramar från Busan

    SvaraRadera
  11. Inget svårt beslut att sätta in
    ett bidrag till denna insamling.
    Fina, Fina Lilla H ♥
    Du är omsluten av innerliga, varma och kärleksfulla tankar och böner.
    ♥ Kärlek ♥ Mod ♥ Hopp ♥ Styrka ♥ Omtanke ♥
    Kram Titti

    SvaraRadera
  12. Jag är så glad att jag hittade hit fast tårarna rinner när jag läser. Alltså, du är HELT MAKALÖS HÄFTIG!

    Du besitter en livsgnista som få friska har. Vi som tar allt det viktiga i livet för givet, vi som tror att allt är precis som vanligt imorgon och inte har vett att njuta av varje sekund.

    Jag har lärt mig massor av dig bara på den här lässtunden. Dina pojkar måste vara stolta som har en sån fantastisk mamma.

    Ååå, jag önskar så att jag kunde trolla. Då skulle du bli frisk och kry igen.

    /Fiffi

    SvaraRadera
  13. En liten slant även från mig - bara en droppe men tillsammans.........
    Även jag har just hittat till din blogg - du fantastiska, starka kvinna som ger så mycket av dig själv till alla oss okända !

    SvaraRadera
  14. En slant insatt hoppas den hjälper!

    SvaraRadera
  15. Har läst din blogg ett tag och är helt tagen av din styrka att inte ge upp utan att hela tiden se livet från den ljusa sidan trots att herr canceräckel jobbar emot. Jag tror att du har de bästa förutsättningar att stå emot och att komma tillbaka till ett fantastiskt liv! Ett bidrag är insatt och jag hoppas verklign att fler gör lika så. Kram och all styrka till dig, kämpa på!!!

    SvaraRadera
  16. Vilkent otroligt fint initiativ! Sådana vänner växer inte på träd, inte människor med din vackra själ heller!

    kram från mig
    /Erica

    SvaraRadera
  17. Jättefint initiativ.Om det bara kunde gå fort fram med forskningen.
    Kram till dig fina kämpe.Lillemor.

    SvaraRadera
  18. ...det är tyst. Du finns ständigt i min tankar nu. Du haf blivit ett riktigt hjärnspöke. Önskar du inte plågas av smärtor eller ångest.

    SvaraRadera
  19. Bra initiativ.
    Har följt denna blogg ett tag, och det känns så bra att kunna göra ngt. Många bäckar små...
    Stryrkekramar Cecilia

    SvaraRadera
  20. Tumbafamiljen har satt in en slant! Ska länka den vidare, det är de minsta vi kan göra! MASSOR med styrka och kärlek till er!!!!

    SvaraRadera
  21. Hoppas att cancerfonden får in massor av pengar! Startade också en insamling där för inte så längesen som har fått in en hel del. Ingen kan göra allt - men alla kan göra något!

    Hur mår du idag?! Skickar massor av styrkekramar och kärlek till dig och din familj!!

    Varma kramar från Linda

    SvaraRadera
  22. Hej Lilla H, Hur mår du idag? Ser du vilket underbart väder det är ute, jag hoppas att du gör det. Jag hoppas att du inte har Radiumhemmets brun/röda fasad som utsikt utan att det är från hemmets ljuva vrå som du kan se det vackra. Jag har också satt in en slant och jag tror att det första målet är uppnått nu. Kan jag hjälpa till på något annat sätt så gör jag gärna det. Kram från Jele

    SvaraRadera
  23. Hej Lilla H, jag har följt dig ett tag men inte skrivit. Vilket bra initiativ av din vän att samla in pengar. Också jag har skänkt en slant såklart.

    Det är svårt att finna ord. Du har berört mig och många andra med din kämparglöd och positiva livsinställning. Livet är verkligen inte rättvist mot dig och din familj. Jag hoppas solen värmer din kind idag lilla H och att dina pojkars kramar värmer ditt hjärta.

    Stor kram från Lena

    SvaraRadera
  24. Blir lite orolig över att du inte har skrivit på ett tag. Skickar en riktigt vårvarm hälsning från (du vet var) :) Jag finns med dig i din kamp, med styrka och kärlek.
    Bamsebuskram

    SvaraRadera
  25. Blir också så orolig när du inte skriver på ett tag.
    Men så tänker jag att du mår bättre och har massa kärlek och bus att ta hand om med dina fina killar istället för att skriva just nu.
    Jag hoppas att det är så Fina lilla H

    Har också att en slant

    Som alltid:
    Massor av Styrka Kärlek Hopp & Mod att marinera i

    Kram Jenny salomon

    SvaraRadera
  26. Fem dagar tog det för oss att samla in drygt 10 000 kr! Underbart! Låt oss fortsätta på detta sätt och sikta på ytterligare 10 000? Vi SKA utrota dessa monster!

    Tack snälla för ert bidrag och stöd till Lilla H!

    Kramisar
    PIA B

    SvaraRadera