lördag 13 mars 2010

min bror



igår kom min bror & min far på besök. brorsan undrade vad jag önskade mig och det blev ju en lustig lista
  • en kräm som luktar gott
  • en mjuk nalle att hålla i vid alla stick, (eftersom jag har blodproppar i högerarm, förrutom i höger lunga & i själva porta-a-cathen har de ju väldigt begränsade ställen att välja på, så jag har nu/har haft infarter i båda fötterna, i halsen, i vänster armveck och på 118 andra ställen på vänster handrygg/arm.)
stucken till prickighet!

  • en bok som inte verkar kräva mer än att man kan läsa
  • äppelmunkar
Min bror kan leverera han! Sköterskorna liksom stannade till när de kom in i mitt rum och snusade i luften... -Men vad är det som luktar så gott? Och Nallen tog mig igenom ytterligare en vända stick som krävde att en sköterska från anastesin kom upp.

(Det enda han inte hittade var äppelmunkar men det löste han så fint, så fint med Ben & Jerrys i stället.)

24 kommentarer:

  1. KÄRLEK!!! Du är värd det bästa! Hälsa din underbara familj. Minns din bror mig??

    <3 <3 <3

    SvaraRadera
  2. vilken bror............ och familj ...... kram

    SvaraRadera
  3. Vilken fin bror du har! Många kramar

    SvaraRadera
  4. Önskar att jag hade en sådan bror!
    Kram Agnetha
    http://agnetha52.blogspot.com/

    SvaraRadera
  5. Åhhh mys mys...vilken bror!!! Tusen kramar...Från mig till dig.Hälsa killarna.!

    SvaraRadera
  6. Underbar bror men så har han också en underbar syster.

    Kram,
    Annette

    SvaraRadera
  7. Fina Lilla H.Vilken fin bror!Många varma tankar till dig och kramar.Lillemor.

    SvaraRadera
  8. Fina Lilla H
    Vilken Fin Syster Du är och vilken Fin bror Du har!
    NI är så Fina!!!
    KÄRLEK!!!
    Du vet hur Du berör mig, jag har sagt det förr, säger det igen...
    Fantastiska Fina Lilla Stora H...
    under min/vår resa har Du lyft mig...
    Mina tankar är hos dig och som alltid:
    Massor av
    Styrka Kärlek Hopp & Mod
    Kram Jenny salomon

    SvaraRadera
  9. Åh, lilla H, jag ska aldrig mer gnälla över mina provtagningar!! Skönt med nåt mjukt att krama. Skönt med en go bror! Kram Annika

    SvaraRadera
  10. Självklart har du en underbar bror, han är ju släkt med underbara Lilla H. Och du är värd all kärlek i världen!
    Puss å kram Anna

    SvaraRadera
  11. Vilken underbar bror du har.
    Jag hoppas att du kan få ta del av de underbara solstrålarna som lyser på oss idag.
    Krama nallen!

    Tänker på dig jämt..
    Kram
    Katarina

    SvaraRadera
  12. Så gulligt av honom,
    vad hette lotionen som luktade så gott?
    Kram <3

    SvaraRadera
  13. ♥ Du Fina Stora Lilla H ♥
    Det låter som du i allra högsta grad behöver nallen att krama i.
    Hujedamej på vilka ställen du blivit stucken.

    Gott med besök av brorsan och din pappa.
    Tror att dom skulle tagit ner månen till
    dej om det var de du önskade.

    Du vet att du finns i mitt hjärta
    varje dag.

    ♥Kärlek♥Omtanke♥Böner♥Värme♥
    Kram Titti

    SvaraRadera
  14. Tappraste, modigaste, starkaste lilla H! Jag var helt sänkt efter tre dagar på RH när dom var tvungna att börja sticka i händerna... Jag skickar in mängder av kraft, mod och smärtlindring i nallen!
    Och mängder av kraft, mod, styrka, hopp och kärlek till dig och de dina!
    Kram Busan

    SvaraRadera
  15. visst är det fantastiskt med syskon...
    ...fick oxå en present av min bror igår - ska bli faster i augusti !!
    och med det vill jag skicka lite LYCKA !!! hoppas du får ha en helt fantastisk LÖRDAG
    en massa styrkekramar / Anna

    SvaraRadera
  16. Such a beautiful gesture of love and care from brother Mouse! It is so good, your dear caring family. Sending love and fantasy bears & dumplings from this distant cousin...love Rami

    SvaraRadera
  17. Åh, så sönderstucken du är! Vilken fin bror du har, mumsig glass är inte fy skam! Kram på dig från Jenny

    SvaraRadera
  18. Åh Ben och Jerry glassen är ju bara bäst:) Bröder är bra att ha ibland, typ alltid.
    Tänker på dig! Och nu doftar du riktigt gott när både Dolph och Måns är på tvn ikväll.
    Många varma kramar Elin A

    SvaraRadera
  19. Vad härligt att du har en sån omtänksam bror.

    Stackars, stackars armen. Hoppas du känner dig lyft av goda dofter och besök.

    Sov gott inatt.

    kram,kram

    SvaraRadera
  20. Hej min käraste systerdotter!
    Vad glad jag blev över att träffa dig och dina fina killar idag. Underbar nalle, den behövs. Jag tänker på dig.
    Kram
    Ann

    SvaraRadera
  21. KRAM söta lilla/stora H

    SvaraRadera
  22. Vilken underbar bror du har! :)

    SvaraRadera
  23. Bra och fina saker du önskade dig.. och underbar bror som fixade allt till dig.

    Tänker på er! <3

    Kram
    Ulrica

    SvaraRadera